Obserwatorzy

środa, 12 stycznia 2011

Dżins górą



W poniedziałek na portalu PS pojawiło się wyzwanie Gościa czyli Eight. Podstawową wytyczną było użycie starych dżinsów. Jako że dżins uwielbiam, pokusiłam się o zrobienie dwóch prac. Moje Alteredart to szyta ręcznie opaska dla mojej córki.


Spróbowałam też zliftować pracę Eight (oryginał można zobaczyć na portalu), a mój lifcik wyszedł taki:

Bardzo fajnie pracowało mi się z dżinsem i na pewno na tym nie poprzestanę :)) Dzięki za super wyzwanie!
A że wczoraj dzień był kartkowy powstała karteczka na Dzień Babci. Pozdrowionka!!!

2 komentarze:

  1. looknij sobie: http://miraqszpinak.blogspot.com/2011/01/mojo-monday.html mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pześliczne karteczki robisz a albumik przepiekny,muszę się zastanowić nad takimi dla moich dzieciaczków,dzi,ekuję za odwiedzinki i bardzo miłe słowa,aż dusza rośnie,będę Cię odwiedzać..pa

    OdpowiedzUsuń