Obserwatorzy

sobota, 27 października 2012

Jesienne candy

Witajcie!!!

Chciałam Was dzisiaj zaprosić na małe słodkości. W końcu życie czasem trzeba osłodzić :D
A więc jeśli macie ochotę na jesienny kubeczek w ciepłym, włóczkowym ubranku i ptaszka trochę vintage - to serdecznie zapraszam!!!



Zasady jak zwykle:
- wyrażenie chęci w komentarzu
- umieszczenie podlinkowanego zdjęcia na swoim blogu
- będzie mi miło, jeśli dołączycie do grona obserwatorów, ale nie jest to konieczne :)

Wyniki ogłoszę 27 listopada!

Serdecznie zapraszam do zabawy!!!


69 komentarzy:

  1. będę pierwsza;) i ponoć to ta która nie wygrywa:) ale co tam:) zapisuję się na słodkości:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubeczek idealny na zimowe dni :)
    Chętnie się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. piecyk się zapisuje , bo mu wygasa to na małe rozgrzanie taka herbatka i z takiego kubeczka na pewno by pomogła. Staje z niecierpliwością wyczekuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kubasek w sweterku!!:)) Zapisuję się oczywiście :)) Uwielbiam takie dziergane cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale dzisiaj zimno... przydałby się taki kubek na gorącą herbatę z miodem i cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio stłukłam swój ulubiony kubek.
    Może ten zostanie moim ulubieńcem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Od samego patrzenia na te słodkości robi się już ciepło, a co by to było, gdyby wziąć tak je do ręki. ^^ W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście ustawiam się w kolejce ;) i trzymam za siebie kciuki bo słodkości są niesamowite !!!

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!Zaglądam od jakiegoś czasu. Ładnie u Ciebie;-)
    No i piszę się na cukiereczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. oooch, nie mogę przepuścić takiej szatce dla kubeczka. Cudo, ach, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością ustawiam się po te słodkości ;-) wpadam do Ciebie od czasu do czasu i właściwie sama nie wiem dlaczego nie jestem jeszcze obserwatorem... czas to zmienić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och gdybym choć raz miała szczęście :) Ustawiam się w kolejeczce .Ooo i chyba 13 komentarz to nie wiem czy to jakiś znak hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ubrałaś ten kubasek! Z pewnością osłodziłby mi zimowe wieczory z herbatką. Malinowa z miodem w taaaakim kubku z pewnością smakuje nieziemsko, Brydziu! No to się ustawiam. :)
    pozdrawiam niedzielnie!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, trzeba, trzeba, więc ja z chęcią dołączę! Zwłaszcza, że bardzo mi się podobają ubrane kubeczki, robią takie przyjemnie błogie ciepłe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wyrażam wieeelką chęć na te śliczne prezenciki! :) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja tez ustawiam się w kolejce po te cudeńka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przygarnę, te słodkie kubeczki a ptaszka miałabym do pary.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością przygarnę te słodkości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prezenty...z chęcią ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj :) ja z ogromna chęcią ustawię się w kolejce.
    Ptaszki - kocham :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale mnie tu dawno nie było :))
    prezenty śliczne :) buziaki posyłam :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale słodziak,i ptaszek śliczny,zapisuje się więc bez wahania;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne,cieplutkie, z jesiennym klimatem Candy:) muszę spróbować szczęścia:)Zapraszam do siebie również na mikołajkowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. :)marzy mi się taki fajnie ubrany kubeczek.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kusisz słodkościami, a ja mam bardzo słabą silną wolę ;) więc się ustawiam w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. http://helenavs.blogspot.com

    Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    I post in my sidebar...
    helenavs.blogspot.com

    with love,
    Helena_VS
    *)

    OdpowiedzUsuń
  27. Licząc na szczęście staję w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesienne candy a ja Jesień uwielbiam i o takim ciepłym kubeczku marzę, więc z przyjemnością wskakuję do kolejki =D
    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam na moje cukierki =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/2012/09/asiek-rozdaje-cukierki.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam :)
    Z przyjemnością się zapisuję, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Od dawna marzę o takim "cieplutkim" kubeczku, więc nic dziwnego, że ustawie się w kolejce do Twoich drzwi :)

    Zaglądam ostatnio często i podpatruję jak u Ciebie uroczo i jesiennie w domku i obok niego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też w kolejce staję, bo ptaszek jest przecudnej urody i niezwykle mnie zauroczył.. Będzie idealny do mojej małej kolekcji... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyłączam się do udziału w ślicznym candy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kubeczek się przyda do ciepłej herbatki, a ptaszek będzie śliczną ozdobą domu :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i nie mogę się doczekać wyników może choć raz szczęście będzie po mojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  35. grzeczniutko ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Staję i ja po te słodkości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko zrobione .
    Kubeczek przyda się na kakałko . :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Marzy mi się taki cieplutko ubrany kubeczek na zimowe wieczory, ale mi jeszcze zdolności brak żeby próbować sobie ubranko wyczarować. Ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemnością stanę w kolejce po takie słodkości :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. o jaaaa... ale cudnyy ..ale cudnyy ..chcee :D

    OdpowiedzUsuń
  41. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    можно к вам ? у вас так красиво

    OdpowiedzUsuń
  42. zapisuje sie :) baner na kretatynym oku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Staję w kolejce po takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatnimi czasy strasznie mi się marzy właśnie takie wdzianko dla kubeczka. Zatem grzecznie ustawiam się w kolejce i wypatruję losowania. ;))

    Pozdrawiam, Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne cukierasy, też bardzo byłabym rada gdyby trafiły do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kubeczek śliczny! Bardzo chętnie wezmę udział w candy :)
    Pozdrawiam
    http://wiwkawowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Z miłą chęcią zgłaszam chęć udziału :) zapraszam także do mnie na rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. O jacie, trafilam tutaj pierwszy raz i od razu na Candy;) Z mila checia wezme udzial w zabawie;) Na takiego ladnego ptaszki u mnie zawsze sie miejsce znajdzie a nie wspomne o tym cudnym kubku w kubraczku:) Pozdrawiam serdecznie i juz dodaje baner u siebie

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak to się stało że mnie TU jeszcze nie ma??? Jestem już, jestem w kolejce po te cudowności!
    Mam Cię na oku od...no nie pamiętam od kiedy :)
    Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  50. usiadłam cichutko i czekam... może sie uda?
    pozdrawiam, Monika
    monika_napieralska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością stanę w kolejce po takie słodkości :)
    http://www.liveinternet.ru/users/3562642/

    OdpowiedzUsuń
  52. to i ja stanę i się zapiszę,
    i dla tego ptaszka i dla tego cieplutkiego kubeczka NIAH:)

    OdpowiedzUsuń
  53. ustawiam się i ja z ochotą po słodkości :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Urocze prezenciki! Na szczęście zdążyłam się jeszcze zapisać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Pyszności, chętnie stanę w kolejce :)
    Banerek na pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się zgłaszam po takie ciepłe cukierasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również wyciągam swe rączki po cukieraski. Podlinkowany baner u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. It's a wonderfull present! http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Herbatka w takim kubku musi smakować przepysznie. A do tego cudny ptaszek :) Z przyjemnością dołączam do grona oczekujących na szczęśliwy los :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. W ostatniej wymiance dostałam mnóstwo herbatek więc kubek i to w ubranku bardzo by się przydał.A ptaszek mógłby obserwować stado sikorek na moim balkonie. Może mi się poszczęści. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam kubeczki, a jeszcze w ubranku :)
    Zgłaszam się!

    Baner na blogu www.bambusowy-raj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ustawiam sie w kolejce, banerek dodany:))

    OdpowiedzUsuń
  63. Biję się w piersi ;-0, ze tak późno tutaj dotarłam . Widzę ile mam zaległości w komentowaniu pięknych prac .

    Cukieraski wyglądają niezwykle ochoczo ;-)No jakżebym nie mogła przygarnąć ptaszorka ... w naszym gniazdu zawsze się zmieści kolejna ptaszyna :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Ubranko na kubeczek jest słodziutkie dlatego chętnie bym je zgarnęła :)
    Zapisuję się
    Pozdrawiam ciepło
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  65. wciaz 27, to moze jeszcze zdążę? W razie czego, ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń