Obserwatorzy

piątek, 21 lutego 2014

Kuchnia gotowa :)

Witajcie!!!

Wreszcie mogę Wam pokazać kuchnię z płyteczkami! Udało się, choć przez moment było nerwowo, bo gdy przyszło do kupowania płytek ( które miałam upatrzone od dwóch lat ;), okazało się , że firma, która je produkowała - padła i są już niedostępne. Na szczęście udało nam się znaleźć sklep, który miał jeszcze potrzebną nam ilość na magazynie. UFFF!

No to zapraszam do oglądania :D






Ciekawa jestem Waszych opinii :)
Podoba się?

Teraz " na tapecie" górna łazienka, coś już widać - płytki na podłodze są, wanna osadzona, blat zamówiony, ale jeszcze trochę to potrwa, mam nadzieję, że nie zwariuję w międzyczasie :D

Pozdrawiam cieplutko!!!


46 komentarzy:

  1. Mogę zazdrościć? Tak?
    No to zazdroszczę:)
    Przyglądam się i zastanawiam gdzie masz lodówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))
      mam, mam lodówkę :D naprzeciwko piekarnika, tylko, że się nie załapała na fotkę!!! Marzy mi się taka retro... może kiedyś!
      pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  2. Jaka śliczna;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak u Ciebie pięknie :) Jasno, przytulnie, dużo miejsca do pichcenia... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu!! Tak, miejsca sporo, ale i chętnych do pichcenia nie brakuje :)))
      pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  4. Pikna kuchnia. Ja przed remontem i szukam inspiracji. Zazdraszczam Ci okien za blatami roboczymi. i termomiksu. Ale to taka zdrowa zazdrość, cieszę się razem z Tobą. Super, że się udało z kafelkami wymarzonymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mysiu! Fajnie, że tak myślisz :D Okna, a właściwie widok na wiekowe dęby jest dla mnie bardzo cenny :D
      Trzymam kciuki za Twój remont :)
      pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  5. Kochan ja też szukałam lodówki, coś w tym jest piekarnik-lodówka-palnik , trzy najważniejsze *rzeczy* w kuchni . To musi być :)))
    Płytki urocze, mam ten sam rozmiar tylko w beżu, trzeba się nakleić i mieć cierpliwość .
    Dobrze że udało Ci się je znaleźć :))
    Buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściewie to lodówkę mam upatrzoną ( smeg lub gorenje) tylko na razie jest parę rzeczy ważniejszych :D Ale pewnie i na nią kiedyś przyjdzie pora :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  6. Brydziu, pięknie i tak widno!! Jak ja lubię tyle światła w kuchni!!! Takie wielkie okna - marzenie!! i te płyteczki, fajniusie :))) Dobrze, że jeszcze upolowałaś. Ja też tak zawsze mam, choruję na coś tygodniami, miesiącami, a potem jak już jestem gotowa, to zaczyna się bieganie po różnych sklepach i zbieranie tego, co zostało :))))))
    Ściskam mocno!!! Trzymam kciuki za dalsze prace budowlano-rozwałkowe :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana!!! No powiem Ci , że miałam nerwa z tymi płytkami, ale na szczęście się udało, choć cokolików już nie dostałam, ale trochę zmieniliśmy koncepcję i obyło się bez :D
      buziaki ślę!!!

      Usuń
  7. przepiękna kuchnia, jasna i przytulna - a płytki faktycznie warte poszukiwań! z tymi niby przetarciami- super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko!!! Płytki właśnie z takimi postarzanymi brzegami :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  8. No niech ja sobie przypomnę, kiedy miałam tak czysto w kuchni... Eh, odległe to czasy- na pewno!
    A u Was ślicznie-przytulnie i z klimatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HIhi... Martuś ta " czystość" to na potrzeby sesji :))) Na odzień... co ja będę pisać - trójka dzieci, pies i fachofcy wykańczający górną łazienkę - nie chciałabyś tego widzieć :D
      buziaki!!!

      Usuń
  9. Przepiękna kuchnia. Jasna i przestronna, piekne okna i widoki za nimi. Warto bylo czekac na te plytki. Stanowczo za malo zdjęć :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy kochana - dziękuję pięknie!!! A fotkami to pewnie jeszcze nie raz Was pomęczę ;)))

      Usuń
  10. ,No piekne masz krolestwo!!! juz chyba dopieszczone w kazdym szczegoliku???teraz mozesz usiasc z filizanka kawusi I cieszyc oko:-) cudowne wnetrze stworzylas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziula!!! Jeszcze parę szczególików bym dopieściła, ale przecież o czymś trzeba marzyć, nie??? Tak na spokojnie to sobie usiądę jak już skończymy górną łazienkę i POSPRZĄTAM cały dom!!!
      buziaki!!!

      Usuń
  11. Bardzo zmyślnie te płytki położyliście, oryginalnie :)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. kuchnia marzenie...cudowna...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna kuchnia - uwielbiam takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz niesamowicie klimatyczną, pełną ciepła kuchnię, też chciałabym kiedyś taką mieć.Gratuluję wytrwałości w dążeniu do spełnienia marzeń oraz świetnego gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Bardzo się cieszę, że Wam się podoba :))) A o marzenia trzeba walczyć - to pewne :D

      Usuń
  15. Brydziu ślicznie! te kafle nadają niesamowitego uroku i charakteru Twojej kuchni. Marzę o takim kolorku mebli:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu!!! Cieszę się, że Ci się podoba :D
      buziaki!!!

      Usuń
  16. Ojej jaka cudna kuchnia Uwielbiam taki styl ;-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna i jaka jasna :) Świetne te płyteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, czysto, jasno i przestronnie - tak jak lubię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta Twoja kuchnia, zazdroszcze powierzchni....jak widno i pieknie urządzone..

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuchnia śliczna.
    Po raz pierwszy widzę u kogoś na blogu Termomix.
    Ja tez go mam i jestem bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuchnia przepiękna. Bardzo mi się podoba. Moja uwagę przykuła Twoja półka - regał z książkami bo takiej właśnie wszędzie szukam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna kuchnia , ale ja z innej beczki, jakiego rozmiaru masz okna? widzę że mają fajne proporcje z podziałami a ja właśnie jestem przed rozpoczęciem budowy i wciąż nie wiem jakiego rozmiaru chciałabym okna............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu! Dziękuję!
      Okna są spore - 160x160cm, przy czym górna część ma wys. 45cm, a dolna 110cm
      pozdrawiam!

      Usuń
  23. Przepiękna ta Twoja kuchnia. Uwielbiam takie. Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna! Bardzo stylowa... i książki kucharskie są, i różowe akcenty...

    OdpowiedzUsuń
  25. No i super, wyszło pięknie przyznaje. Ja znalazłem świetne meble kuchenne na stronie http://chobotdesign.pl Sprawdźcie sobie ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń