Obserwatorzy

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Fascynacja...

to temat kolejnego wyzwania na blogu Szuflada. Jak sam tytuł wskazuje należy wykonać pracę inspirowaną Waszymi fascynacjami.
Mnie fascynuje od dziecka świat wróżek i elfów, a teraz fascynację tą dzielę z moją córką. I właśnie dla Niej przygotowuję "wróżkowe mebelki" do nowego domku. Na razie zrobiłam szafkę nocną, ale w kolejce już czeka wieszak i komoda :)





Zapraszam Was do obejrzenia fascynujących prac moich szufladowych koleżanek i oczywiście do udziału w naszej zabawie! Pokażcie nam co Was fascynuje!

6 komentarzy:

  1. Podzielamy fascynacje tymi samymi wróżkami - też je wykorzystuję, bo są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafeczka jest prześliczna. wróżki są bajkowe a mnie fascynują te http://www.flowerfairies.com/UK/gallery_trees.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafka wygląda pięknie. Ja dzięki Tobie też mam jedną wspaniałą wróżkę w pokoju mojego Maleństwa :) Pozdrawiam serdewcznie )

    OdpowiedzUsuń
  4. Brydziu cudownie wygląda ta szafeczka po Twoich czarach. Nie mogę się napatrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała przemiana! zaglądam wszędzie, gdzie pojawia się decoupage, bo mam biurko do pomalowania; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń