Obserwatorzy

wtorek, 26 lipca 2011

Sutasz i serwetki na wymianę.

Cześć Dziewczyny!!!
Podniesiona na duchu Waszymi słowami i pozytywną energią od Was płynącą, spędziłam dzisiejszy ranek na robieniu kolczyka do pary! I są- jakie są, ale chyba nie najgorsze, choć właściwie-każdy inny - hihihi... A zresztą zobaczcie i oceńcie same:



I jeszcze tył, który obszyłam filcem.


I co Wy na to? Przyznam szczerze, że nie byłam pewna, czy je pokazywać, ale cóż... trzeba się zmierzyć z prawdą!

A teraz o serwetkach: mam trzy wzory( po3 szt. z każdego) ,za które chciałabym się wymienić. Interesują mnie serwetki z motywem ziół i kwiatów ( najchętniej różyczek). Gdyby któraś z Was miała ochotę się wymienić, proszę o komentarz pod postem i ewentualnie zdjęcie serwetek na wymianę.



Miłego dnia!!!

10 komentarzy:

  1. Ja kochana pierwsza na wymianę za sówkę i fioletowy zamek wszystko ;)
    Zioła mam na pewno, ale z różyczkami krucho. Idę zdjęcia klikać.
    Brydziu kochana, co do sutaszowych kolczyków, to jednak inne. Tasiemki odwrotnie dane :D. Ale na uszach na pewno nikt nie zauważy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!! Podziwiam za sutasz!! Ja sama w sierpniu (liczę, że pod okiem Darii) też się przymierzę do tej techniki.
    Pozdrawiam ciepło:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze koty za płoty :) potem jest tylko lepiej :) Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mówią - trening czyni mistrza! Sówki są obłędne - poszperam u siebie w zasobach i dam znać w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana kolczyki wyszły Ci rewelacyjnie. Cudowne są;)Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem nieźle Ci wyszły te kolczyki, wzór jest bardzo skomplikowany jak na pierwszy raz, a dwa różne dlatego że taka moda teraz! I tej wersji się trzymaj ;) czekam na następne "sutasze" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kolczyki wyszły rewelacyjnie. Kolorki świetnie dobrane, jestem pod wielkim wrażeniem. A wszystkie sutaszystki podziwiam za cierpliwość bo to fantastyczna technika , a ja sama nie wiem jak się do tego zabrać. Niedawno tutaj trafiłam, bloga przeczytałam od dechy do dechy, rewelacyjne rzeczy robisz, na pewno zaglądnę tutaj jeszcze niejeden raz. POZDRAWIAM także z Podkarpacia i zapraszam do mnie na CANDY. http://wariacjeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sutasz to dla mnie czarna magia, ale pewnie przy pierwszej nadarzającej się okazji wezmę udział w jakimś szkoleniu... Twoje kolczyki są piękne - długo się wpatrywałam żeby zauważyć czym się różnią :)

    Serwetki cudne!
    Poszukam co mam, ale mam same zwyczajne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetuchy śliczne,a z tym drzewem naj,naj..piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  10. Chetnie sie wymienie jezeli jeszcze aktualne

    OdpowiedzUsuń