Obserwatorzy

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Z kwiatkiem...

Witajcie!
Mało mnie ostatnio w blogowym świecie, a to za sprawą zjazdów rodzinnych i pełnej chaty :)) Kiedy zjeżdżamy do mamy wszyscy jest nas naprawdę sporo ( 20 osób:). Trzeba towarzystwo nakarmić, dzieci- sztuk 9 -przypilnować i wesoło jest!!!
Oczywiście wykradam troszkę czasu na moje robótki i dziś chcę Wam pokazać broszkę, którą zrobiłam na wyzwanie Szuflady ( pewnie już ją tam widziałyście)

A dzisiaj zrobiłam karteczkę na wyzwanie PS - miał się na niej znaleźć własnoręcznie zrobiony kwiat - fajny tutek na kwiatek znalazłam TU. Wyszperałam resztki kolorowych materiałów i ładny guzik i powstał taki kwiatek

A tak prezentuje się na karteczce


W moim domku też wiele się dzieje - kończymy robić ogrodzenie, teren uprzątnięty, wyrównany, trawka zasiana :)) A w środku mój Mąż wieczorami flizuje WC :))


I jeszcze moje wrzosiki, które mam nadzieję wkrótce będą zdobić wejście do naszego domku!



Pozdrawiam Was gorąco w ten piękny, letni dzień :))

10 komentarzy:

  1. Bajeczny kwiatek!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. broszke podziwiałam w szufladzie :)
    kwiatek śliczny :) i świetne płytki w wc :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna broszka a i kartka się cudnie prezentuje z kwiatuszkiem:)
    Super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo.. karteczka śliczna. Bardzo fajne kolorki. No i kwiatek-fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zazdroszcze tego pieknego letniego dnia, bo u mnie zimno jakby zima miala nadejsc.
    Broszka swietna jak i karta.
    A wrzosy jakos tak szybko goszcza w tym roku, ja dzis zakupilam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na ten kwiatuszek, karteczka bardzo urokliwa. A WC zapowiada się elegancko.Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brydziu broszko-kwiatka chmurnego, widziałam. Jest piękny!
    Domek już tuż tuż, trawka, nie no, u mnie ściernisko...i wrzosik pięknie się prezentuje w tych donicach...
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze się wstrzymam z zakupem wrzosów, ale Twoje prezentują się wspaniale.
    Bardzo podoba mi się połączenie kolorów w broszce i ten piękny środek z elementami sutaszu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brydziu cudowne są Twoje kwiaty...wszystkie. I ten broszkowy, i ten karteczkowy i te w doniczkach :)
    Oj jestem pewna, ze ta Twoja romantyczna dusza... cała ukwiecona jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie zestawione materiały, a mozaika na podłodze niesamowita. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń