Obserwatorzy

wtorek, 6 września 2011

Notes, zawieszka i cudowności....

Witajcie!
Na początek chcę Wam pokazać notes, który wykonałam na wyzwanie Kacpra w Kreatywnym Polu.




Na Szufladowe wyzwanie z cyklu " Mapki i szablony" wykonałam zawieszkę dla małej księżniczki :) Serdecznie Was zachęcam do udziału w tym wyzwaniu!

A jeśli chodzi o cudowności... to dotarła dziś do mnie paczka od Kasi, u której wygrałam ostatnio candy :)) Wiedziałam, że wygrałam kubeczek z ptaszkiem, więc po otworzeniu paczki zaniemówiłam z wrażenia, zobaczcie same:

Ileż cudowności, przydasiów... Kasiu bardzo Ci za wszystko dziękuję :)) I kubeczek w całej krasie -  jest przepiękny!

Pięknie wzbogacił moją kolekcję  :)

Pozdrawiam Was cieplutko i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem!!!
Dzięki że jesteście :))

14 komentarzy:

  1. genialne prace :D
    dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ponownie rozplywan sie nad tymi pieknosciami, notes genialny!
    Kubek rzeczywiscie swietnie sie wpasowal.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, skąd ja znam ten kubeczek?! Hihi - na zdrowie Brydziu :)
    Notes fajny, ale jeszcze bardziej mi się zawieszka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny notes! No i kolekcja- przepiękna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaderski Notes! Brydziu jak miło patrzeć na te Twoje cudasie! Cieszę się, że rozkręciłaś się blogowo na całego maksiorka!
    Zazdraszczam cudowności, bo faktycznie jest czego!
    Dzięki za odwiedziny u mnie - i p[olecam przyjaźń z maszyną, bo różnorodność daje wiele wiele satysfakcji!
    Buziaki! Mam nadzieję, że niedługo znowu się spotkamy na jakimś zlocie. A tymczasem pisz więcej o Waszym domku!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny notes i cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny notes i cudna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest przepiękne a notes po prostu mnie zauroczył :)

    Zapraszam także w imieniu załogi Kreatywnego Pola do wymianki atc
    http://kreatywnepole.blogspot.com/2011/09/witamy-po-wakacjach.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Brydziu...notesik po prostu mnie oczarowal. PRZEPIEKNY!!! Uwielbiam Twoj talent i cudownosci, ktore wyczarowujesz. To co jest niesamowite na Twoim blogu to niespodzianki, ktore nas zaskakuja. Raz nas czestujesz piekna szafeczka, raz odnowiona skrzyneczka, a raz scrapbookowym notesikiem czy filcowa broszka. Twoja wszechstronnosc jest wyjatkowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny notes,jestem pod wielkim zauroczeniem, tworzysz przepiękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brydziu kochana notes przepięknie Ci wyszedł! Zawieszki jakoś nie trafiają do mnie, póki co, ale temat różany jest bardzo miły i dla Twojej księżniczki zawieszka jak malowana.
    Natomiast co do pięknego candy Kasi to serdecznie gratuluję, kubeczek jest uroczy (to przez tego ptaszka....;)) a przydasie na pewno cieszą Ciebie ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny notes i zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OJ TAK MIAŁAM TEZ CHRAPKE NA TEN KUBECZEK,,,,PIEKNE PREZENCIKI:)

    OdpowiedzUsuń