Obserwatorzy

środa, 10 lutego 2016

Lepiej późno niż wcale ;)

Wiem, wiem, że już prawie połowa lutego, a ja tu z kalendarzem wyskakuję! No ale tak mi jakoś zeszło ;) Zdecydowanie za szybko mi ten czas ucieka... 
Bardzo spodobał mi się kalendarz, który był dodatkiem do dwóch ostatnich numerów "Werandy Country" i postanowiłam go wyeksponować na starej,drewnianej ramie. 


Kilka drewnianych spinaczy okleiłam papierem w różne wzorki


do ramy przytwierdziłam pinezkami dwa kawałki sznurka i jak pranie rozwiesiłam kartki z kalendarza :)



Szkoda tylko, że kalendarz jest dwustronny i nie można zawiesić od razu wszystkich miesięcy, chociaż z drugiej strony za kilka miesięcy będzie fajna odmiana :)


Bardzo podobają mi się ilustracje, które wykonała p. Ela Wojciechowska. Oto i Ona ;)

Macie też ten kalendarz? Chętnie zobaczę co z nim zrobiłyście :)
Pozdrawiam cieplutko i bardzo dziękuję za odwiedziny, szczególnie tym osobom, które zostawiły tyle miłych słów pod ostatnim postem :))) Fajnie, że Jesteście...

14 komentarzy:

  1. Nie kupuję Werandy, więc i kalendarza nie mam. A szkoda bo grafiki piękne. Fajny pomysł na wyeksponowanie tak ładnych grafik. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rama i fajny sposób na jej wykorzystanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy i bardzo ładny. Witaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł.
    Tak patrzę na te zdjęcia i pomyślałam, że można ten kalendarz podzielić na pory roku i zawiesić jakieś dekoracje. Wiesz, co mam na myśli? Wiosną piórka, wydmuszki i inne,latem - muszelki jesienią -liście, zimą - gwiazdki. Co Ty na to?
    Pozdrawiam z płockiej Starówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny! Slicznie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na kalendarz, piękna, niebanalna ozdoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brydziu świetny pomysł na kalendarz, który pięknie ozdobił Twój dom. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie. Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. a coś mi się o oczy obiło, miałam z jeden nr werandy chyba, ale nie dam sobie głowy uciąć :) pomysł z ramka świetny ;)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Trafiłam tu przypadkowo zupełnie i jeśli pozwolisz, zostanę na dłużej. A z kalendarzem świetny pomysł, skorzystam!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! Asia z babidom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka tu cisza, a ja lubię tu zaglądać i czekam na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rất tuyệt vời, cám ơn bài viết của tác giả, mời các bạn ghé Showroom nhà mình coi sản phẩm mới nha:
    Bàn cầu Inax 1 khối AC 900VRN cực tốt mà bạn nên mua ngay lập tức cho gia đình

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń