Obserwatorzy

poniedziałek, 23 września 2013

Druga do pary! :)

Witajcie!!!

Cóż.. jesień przyszła w deszczu, z zimnym wiatrem i chłodem. I niestety od razu smutniej mi jakoś na sercu, ale wierzę, że jeszcze wyjdzie słońce i da nam się tą jesienią pocieszyć.
A póki co...

uszyłam sobie drugą okrągłą podusię do pary  i powiem Wam, że nie zamierzam na tym poprzestać :) Tak mi się spodobało :))



 Środek nieco zmieniony - dwukolorowy


 Bardzo się cieszę, że Wam też się spodobała moja pierwsza poducha!!!


Mam ochotę uszyć ich całe mnóstwo :)W różnych wzorach i kolorach!!!

Muszę tylko uzupełnić zapasy włóczki i materiałów i będzie zajęcie na długie, jesienne wieczory!

Miłego wieczoru!!!

30 komentarzy:

  1. Przeglądnęłam Twojego bloga i chętnie wpadnę tu cześciej, tak przytulnie u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :))) Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Nie smuć się......to tylko jesień:)))))) , a poduszeczki ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) To tylko chwilowy smutek...mam przecież tyle powodów do radości...

      Usuń
  3. cudne połączenie materiału i okrągłej,szydełkowej serwetki :)
    pozdowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szydełkowe kółeczko na środku idealnie pasuje do jesiennego klimatu, od razu jakoś cieplej i przytulniej się robi, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jakoś tak przytulniej zrobiło się na kanapie :)) Jeszcze tylko trzeba odpalić kominek i już mi nic więcej nie trzeba...

      Usuń
  5. kochana Twoje poduchy są przepiękne:))))))) rewelacyjnie wygląda ta para! :) koniecznie rób więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką poduchę mam kiedyś w planie sobie zorbić ale czekam na maszynę może wreszcie ją kupię.
    Twoje poduchy wyszły śliczne i pomysłowy środeczek mają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup koniecznie!!! To niesamowita frajda, gdy się samemu coś fajnego uszyje :)))

      Usuń
  7. Jakie piękne remedium na jesienne słoty:-) Piękne są Twoje podusie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i fajny pomysł a tymi szydełkowymi środkami:) Też mam zamiar spróbować uszyć sobie okrągłą poduchę tylko nie wiem czy podołam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że podołasz :))) Tylko uważaj... to niesamowicie wciąga :)

      Usuń
  9. To dobrze, ze masz zamiar uszyc ich wiele, bo swietnie Ci wychodza :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się razem prezentują i bardzo dobrze że na tych dwóch nie poprzestaniesz :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczęłam - tak nie mogę przestać...hihi
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  11. Brydziu kochana no cudnie Ci one wychodzą!
    Podziwiam i zazdraszczam po cichutku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też bardzo podobają się Twoje poduszki! I póki co lecę oglądać resztę bloga,bo jestem tu chyba pierwszy raz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje obiekty pozadania;))Poduchy okragle:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie zrób więcej, bo fantastycznie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te Twoje poduchy!!!:) Gratuluję!:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń